Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

brev

Av sofi petersson - 22 juni 2012 09:15

Jag vill säga förlåt för hur jag betede mig i tisdag. Jag blev rädd över att förlora dig. Jag kunde inte tänka vet inte vad som flög i mig. Jag älskar dig för mycket. Det gör så ont att behöva skriva detta till dig. Jag hoppas att du läser detta i alla fall.

Jag kan inte släppa dig förens jag vet varför du inte kan lita på mig? Jag har alldrig ljugit för dig. Jag har inte berättat allt jag har varit med om. Mycket är från min uppväxt men jag har skrivit ett långt brev om allt så jag har släppt det nu och har börjat leva igen. det känns jätte skönt men det hade varit bättre att börja det nya livet med dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer att ta tid för mig att komma över dig om jag någonsin gör det. Barnen har frågat efter dig men jag har inte kunnat säga sanningen det smärtar för mycket dom älskar dig oxå. Vi fick starka känslor för varandra snabbt och såna försvinner inte bara. För bara två dagar sen sa du att du älskar mig och vi älskade. så det va inte sant när du sa det du ljög för mig? Det va ett av löftena vi lovade att inte göra mot varandra. Ett av problemen är lösta jag är glad, positiv och en helt ny sofi. Men varför du inte kan lita på mig vill jag gärna veta? Om jag vet vad det är kanke jag kan ge dig svar. Vill inte skiljas genom att du tror nåt jag inte har gjort.

Jag vill även tacka för att du skickade polisen på mig det va en väkar klocka för mig. Mår skit bra nu så tack. Men det va rätt kul att brottas med polisen. kanke ska göra om det. hihi. Jag slutar med att berätta en hemlighet jag har underhållit från dig pga att du hade råkat illa ut. Jag trodde jag gjorde det bästa genom att inte berätta för att skydda dig. Du vet den gången jag skulle fixa med julsackerna och johan taffsade. Han gjorde mer än så. Detta är jätte svårt att skriva till dig. Johan fick ner mina byxor. Han skulle stoppa in den men han reste sig upp lite och jag fick in en bra spark och kunde resa mig och springa där i från. Jag skulle har sagt nåt från början men va som sagt rädd att du skulle råka illa ut genom att ge dig på johan. Jag ville bara skydda dig va kanke fel av mig. Jag kommer alltid älskar dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofi petersson - 26 juli 2012 11:16

Jag är så arg och irreterad just nu. 

arg

Av sofi petersson - 19 juli 2012 23:24

Jag är så jävla arg på dig för att du inte kangöra slut riktigt. du va säckert otrogen oxå. fuck you. Jag har ett underbart liv nu. Det är så skönt att du flyttar ner till malmö så man slipper se dig din idiot och inkompetenta som borde köpa ett lexi...

Av sofi petersson - 19 juli 2012 20:36

 Vill du vara en del av ditt barns liv får du nog tänka om hur du beter dig. och det sa inte adam till mig. Jag vet inte vem av er jag kan lita på men inte dig i alla fall det är en sak som är säcker. Och sluta ljug på din blogg jag tog inte 10 sömnt...

Av sofi petersson - 27 juni 2012 10:43

Nu är man ett psykfall för att man vill att barnet ska ha rätt att träffa sin pappa, farmor, farfar m,m VÄX UPP. Jag tog kontakt med dina föräldrar för att barnet ha den rätten och din mamma vill träffa sitt barbarn. kan du inte fatta det din tröga...

Av sofi petersson - 27 juni 2012 10:26

När jag första gången började må dåligt va jag 12 eller 13 år. Mycket berodde på min pappa. Han kunde utan andledning kalla mig för hora, slampa, slyna, tjockis m,m och detta började påverka mitt psyke redan då. Mamma tvingade mig till bup så jag...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kristoffer härö


Ovido - Quiz & Flashcards