Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

tankar

Av sofi petersson - 27 juni 2012 10:02

Du säger att du älskar mig men vill inte. Jag får inte detta att gå ihopp. Dinna malmö resor kommer alltid bra lägligt. du rymmer ner dit för att slippa prata med mig. Om man verkligen älskar nån så jobbar man på det och inte sticker så fort det blir jobbigt. Du säger man får bara en schans med dig och jag har fått 2 vilka är dessa 2? Du har fått 2 av mig. Den ena gången va när du mådde dåligt och hade tagit tabl och sprit. Jag tyckte det va jätte jobbigt men jag ställer upp och finns där för dom jag älskar det är mer än vad du gör. Du bara sticker. Om du verkligen älskar mig hade du funnits där för mig när jag mådde som sämst. Det är så man gör om man verkligen älskar nån. Man stöttar och hjälper varandra. I stället dumpa du bara mig. Jag är gravid och du vill inte veta av barnet är du 12 år eller? Du bete dig som du vore det. Väx upp och ta ditt ansvar.

Jag trodde jag kände dig men det gjorde jag inte. För den jag kände hade funnits vid min sida när jag mådde som sämst. precis som jag har gjort för dig. Du vill inte ens prata med mig skriver bara samma sacker hela tiden. Du lyssnar på din hjärna. Börja lyssna på ditt hjärta i stället. Det har jag alltid gjort.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofi petersson - 26 juli 2012 11:16

Jag är så arg och irreterad just nu. 

arg

Av sofi petersson - 19 juli 2012 23:24

Jag är så jävla arg på dig för att du inte kangöra slut riktigt. du va säckert otrogen oxå. fuck you. Jag har ett underbart liv nu. Det är så skönt att du flyttar ner till malmö så man slipper se dig din idiot och inkompetenta som borde köpa ett lexi...

Av sofi petersson - 19 juli 2012 20:36

 Vill du vara en del av ditt barns liv får du nog tänka om hur du beter dig. och det sa inte adam till mig. Jag vet inte vem av er jag kan lita på men inte dig i alla fall det är en sak som är säcker. Och sluta ljug på din blogg jag tog inte 10 sömnt...

Av sofi petersson - 27 juni 2012 10:43

Nu är man ett psykfall för att man vill att barnet ska ha rätt att träffa sin pappa, farmor, farfar m,m VÄX UPP. Jag tog kontakt med dina föräldrar för att barnet ha den rätten och din mamma vill träffa sitt barbarn. kan du inte fatta det din tröga...

Av sofi petersson - 27 juni 2012 10:26

När jag första gången började må dåligt va jag 12 eller 13 år. Mycket berodde på min pappa. Han kunde utan andledning kalla mig för hora, slampa, slyna, tjockis m,m och detta började påverka mitt psyke redan då. Mamma tvingade mig till bup så jag...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kristoffer härö


Ovido - Quiz & Flashcards