Alla inlägg den 19 juli 2012

arg

Av sofi petersson - 19 juli 2012 23:24

Jag är så jävla arg på dig för att du inte kangöra slut riktigt. du va säckert otrogen oxå. fuck you. Jag har ett underbart liv nu. Det är så skönt att du flyttar ner till malmö så man slipper se dig din idiot och inkompetenta som borde köpa ett lexikon. sök på dina ord psykfall och psycko så får du lära dig nåt. att använda dessa ord vissar bara att du är inte säcker på dig själv och vet inte hur du ska reagera. använd inte ord du inte vet innebörden på. och sluta ljug. säg sannning i stället 

Av sofi petersson - 19 juli 2012 20:36

 Vill du vara en del av ditt barns liv får du nog tänka om hur du beter dig. och det sa inte adam till mig. Jag vet inte vem av er jag kan lita på men inte dig i alla fall det är en sak som är säcker. Och sluta ljug på din blogg jag tog inte 10 sömntabletter då hade jag blivit inlagd om jag hade gjort det. Jag kom hem samma kväll eller natt. och sluta använda ord som du inte kan innebörden på. att använda psykfall och de visar bara på dåligt ord föråd och för att man vill skydda sig själv. Du kanke borde läsa lite. Och du behöver inte rädda Någon från mig jag slår inte henne men det finns en som gör de. men du är ju inte bättre själv som slår mig. du sa till Någon att du kom för att lössa allt för en gångs skull men det är rätt roligt du lägger svansen mellan benen i stället och springer runt på parkeringen. Och jag säger det en gång till sluta ljug om mig du vet inte sanningen för du va inte där. Hur ska du kunna ta hand om ditt barn nu när du tittar på lägenheter i malmö. Det kommer ju alldrig funka och det vet du om. och det med en andra chans är bara lögn du gav malin en chans till och hon va otrogen. fan va du ljuger. Sen att du är så jävla lättlurad. hahah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kristoffer härö


Ovido - Quiz & Flashcards